Brugerundersøgelse for skole, SFO og klubområdet

National brugertilfredshedsundersøgelse af folkeskole, specialskole og SFO

Danmarks Statistik gennemfører fra slut marts en national brugertilfredshedsundersøgelse blandt forældre til børn i folkeskoler, specialskoler og SFO’er. Indsamlingen af svar starter slut marts og afsluttes i november 2023.Det sker via henvendelse i E-Boks til et repræsentativt antal forældre i Tårnby Kommune. Der udarbejdes efterfølgende rapport på både kommunalt niveau og for hver enkel SFO/ Skole

Forudsætningen for at kunne levere resultater for hver enkelt folkeskole, specialskole og SFO er en høj svarprocent. Lokal opbakning er vigtig for at komme i mål. Vi håber derfor at i har interesse i at deltage i undersøgelsen, da undersøgelsen har direkte relevans for jeres barns folkeskole, specialskole og SFO.